Klanten geven Klantadvies een 8,7

In de afgelopen maanden heeft afdeling Klantadvies Langdurige zorg van Zorgkantoren Coöperatie VGZ een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. De klanten waarderen onze dienstverlening met een 8,7. Ook scoorde de afdeling zeer goed op de snelheid van het geven van informatie, de duidelijkheid en volledigheid ervan.

Opzet onderzoek

Er werd gevraagd hoe klanten verschillende aspecten van de dienstverlening hebben ervaren. Was de informatie duidelijk? Zijn alle vragen beantwoord? Was de medewerker vriendelijk en begripvol? Aan welke informatie en dienstverlening hebben klanten behoefte? Op de vraag of de klant onze zorgkantoren bij anderen zou aanbevelen als ze vragen hebben over de Wet langdurige zorg, antwoordde 84% positief.

Concrete verbeterpunten

Zorgkantoren Coöperatie VGZ heeft mooie inzichten gekregen in de verbeterpunten die klanten ons meegeven voor onze dienstverlening. De komende tijd gaan we hier mee aan de slag, zodat we de dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Tags:




Comments are closed.

Back to Top ↑